sobota, 13 czerwca 2015

13 VI, dlaczego?


      13 czerwca 2015 roku Reprezentacja Polski w piłkę nożną wygrywa z Reprezentacją Gruzji wynikiem 4:0, a najszybszego hat-tricka strzela R.Lewandowski. 

      13 czerwca 2015 roku rozdano, po raz 52, nagrody na Festiwalu w Opolu.
   
      13 czerwca 2015 roku Książę Szwecji Karol Filip poślubił Sofię Hellqvist.

13 czerwca 2015 stwierdziłam , że założę bloga. Bloga, który ma mi samej dawać satysfakcję.
Jest bowiem wiele blogów "szafiarskich", kilka o modzie eleganckiej, lecz ja wyczuwam deficyt wpisów o klasycznej modzie damskiej, takiej na codzień.
Mam nadzieję, że spełnię swoje (i nie tylko swoje) ambicje i nadzieję związane z blogiem. Mam zamiar nie skupiać się wyłącznie na temacie mody, a właściwie ubrań, lecz także z czasem poszerzyć gamę wpisowych pomysłów. Żeby nigdy nie utracić kreatywności i systematyczności.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz